homeless

Så imorse när vi vaknade så började jag riva ut alla mina kläder från lådor och garderob. Två feta svarta sopsäckar fick åka med i bilen hem till Bagis. En för att spara, en för att ge bort. Jag har två mansjackor om någon av er män vill ha.

Så nu är jag hemma. Det är typ ännu mer kaos. Men idag började jag packa väskan. Ännu mer pirr i kroppen. GAAH! Idag är typ min enda lediga dag fram tills efter jul, så jag ska sätta igång och baka till alla mina gamlingar också.

Sen ska jag väl försöka rensa ut en massa skräp ut mitt rum en gång för alla. Det är ju tekniskt sätt inte mitt rum längre, så de mest personliga saker och samlat skräp ska bort. Men om det inte är mitt rum, och jag flyttar ut från lägenheten så gör det mig till... hemlös. Må så vara... kunde inte gilla läget mer i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0