Julfezt; jag som inte gillar maten

Så, imorgon ska jag jobba för tredje gången och sista gången denna vecka. Skönt med en slapp en måste jag säga.

Efter jobbet beger jag mig hem till en kollega. Vi ska dricka skumpa och göra oss fina inför julfesten med jobbet. Det blir grymt kul, eftersom det är så sköna människor jag jobbar med. Minus typ en. Men henne pratar vi inte om. Hon pratar på så bra själv, även när man sitter djupt försjunken i sin bok och försöker verkligen att koncentrera sig.

Hur som, det blir grymt. Jag ser fram emot det här. Speciellt när min chef nästan blev arg för att jag tagit på mig en annans arbetspass. Han ringde och frågade uppgivet; "Vadå, vill du inte följa med eller?" Dagen efter ringde han igen; "Nu har jag gett bort ditt arbetspass, så du kommer med på julfesten."

Vad ska man säga liksom?
They all love me!

Anyways.. imorgon i Globen. Yeei!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0