kaaoos

God morgon. Julen är över. Inte riktigt va? Idag ska jag trots alla odds åka ut till min far och extramor på Dalarö. Ja, jag ska vara där klockan tre. Ja, det suger. Och ja, jag vet att ni läser det här senare. Men god jul på er också.

Ikväll blir det festernas fest. Det blir det sista jag gör i svenska nöjesvärlden fram tills dess att jag åker om, vad är det nu, 5 dagar. Det blir skoj som få får vi hoppas. Alla som vill får följa med i bravadernas kväll. Synpunkter och önskningar tas in och värderas, men det är jag och Grisen som har sista ordet i alla fall. Imorgon blir vi slitna krigare. Men jag ska iaf mysa hela dagen.

Eh, ja. Kvalitetstid med släkten nu innan jag måste åka för att "hinna" komma i tid är väl något som passar in. Sen ska jag virra runt för att hitta i Täby också. Och tanka måste jag göra, jag har inte gjort det så ofta i livet, förstå att den här dagen kan bjuda på det mesta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0