När man borde sova

Imorgon är jag ledig hea dagen. Det skulle kunna innebära en massa saker, som att sova hur länge jag vill. Gå runt i lägenheten och slappa osv. osv. Men så är det inte. Eller det känns så. Min extramor fyller år och självklart ska det firas.

Innan dess borde jag göra några saker.

1. Städa rummet. Jag tycker att det börjar bli äckligt, då är det fel.
2. Träna. Alkohol och dålig sömn är inte bra för kroppen. Träning är.
3. Tända andra ljuset i adventsljusstaken.
4. Typ tvätta kanske.
5. Berätta och visa bilder från helgens bravader.


Ja, man kan ju fortsätta i oändligheten här som ni ser. Sen kom jag på att jag ska upp snart igen. Min moster som kom och hälsade på i fredags åker hem till Skåne imorgonbitti. Avsked är tråkiga men viktiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0