Not bad at all

Är precis hemkommer från Ambasadeur. Guldkväll i min mening. Jag lyckades dansa i mina nya heta high heels och knappt klaga. Lite klaga måste man. Ni män vet inte vad kvinnor utsätter sig för. Det är därför det är sneakers som gäller i vanliga fall.

Cluben var grym faktiskt. First time. Inte så konstigt eftersom det är 25års gräns, men vi hade en för laget med oss. Musiken var bara hur bra som helst och när man kom igång kom man igång på riktigt. Center of attention som vi i regel är var ju en själklarhet även idag.

På vägen hem var det deep-talk med Grisen som gällde. Sånt är viktigt att avsluta med ibland. Jag kan bara sådär lätt konstatera att jag är jävligt smart och vis. Om jag någonsin skaffar barn så kommer de kunna få goda råd. Det är ju skönt att veta i förväg.

Nu när jag har klämt i mig två knäckebröd så finns det inte mycket mer att göra än att riva upp min bäddade säng, slänga kläderna på golvet och låta rummet återgå till sin normalitet; kaos.

Sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0