On time

Som jag sa så bor jag i lägenheten nu framöver. Jag insåg ännu en gång att internet inte fungerar som det ska där. Me don't like. You know, you get bored not doing anything. Jag kan liksom inte ens blogg om min uttråkning, då är det alllvarligt. Eller så är det mitt behov av tekniken som är allvarligt. I don't care faktiskt.

Men imorgon blir inte så tråkig. Dilfen ska komma och supricea mig, alltså komma på obestämd tid. Jag stannar alltså hemma från gymmet imorgonbitti. Jag tänkte att det är okej eftersom jag har planerat att gå ut och dansa till hiphop på Café Opera med Grisen efter jobbet.

Så i alla fall, jag hoppas han vet när en bra tid är. Jag menar, jag sover gärna tillräckligt mycket så att jag inte är fett trött senare på kvällen, men jag ligger inte gärna vaken för länge heller, med tanke på min rastlöshet. Och jag har ingen mat hemma heller, så vad jag ska göra om så blir fallet vet jag inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0