Sååå,

Sååå, jag hamnade på Dalarö ikväll. Fylle-chauffören nummer ett ni vet.
'
Sååå, annars har jag jobbat, och tjänade typ 100 kr i svarta pengar. Jag säger att jag är adored! Efter jobbet gick jag till gymmet. Typ fyra timmar senare kom jag därifrån och jag skojar inte när jag säger att jag är rädd för att gå till sängs för att vakna upp med en makalös träningsvärk imorgon. Men I love it, på ett lite masochistiskt sätt.
'
Sååå, imorgon är det redan fredag igen. Till skillnad och till likhet blir det utgång. Jag och grisen ska ladda upp från tidigt på morgonen, sen på kvällen ska jag dra förbi ett townparty på söder innan jag drar för att träna capoeira. Efter det är det snabba puckar hem och fixa sig. Jag och grisen ska nämligen ut med fyra grabbar från Brasilien. Det kan vi tacka Couchsurfing.com för. Tack, det här blir kul!
'
Sååå, jag ska väl ta och förflytta mig en meter till sängen och vila. Min kropp säger att den inte vill något annat.
'
Sååå, god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0