screwed

Humgriest of them all, I am! Ja med ett m.

Min kväll/natt/morgon har varit über om man säger så. Det känns nästan lite synd att jag ska fara iväg om några dagar, men samtidigt så kan man inte leva i drömmar föralltid.

Bara så att ni vet så verkar det kört för mig i Salvador. Jag tror inte att jag kommer bli mördad eller kidnappad, men det är ganka givet att jag ska bli rånad. Eeh. Det är typ nu jag ångrar att jag inte kan säga så mycker mer än att jag ska köpa en öl eller fråga vart toaletten ligger på portugisiska.

Så en sak utlovas. Äventyr.
Jag hoppas ni följer med här hemifrån.


btw, jag gjorde ännu en ny blogg igår. Ska ta bort den andra eftersom jag fick en massa klagomål på att man inte kunde kommentera. Så här hittar ni den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0