sjätte december

Så dagen har ju varit relativt lugn. Åkte ut till Dalarö för att käka födelsedagsmiddag för min extramor. det var trevligt. Sen höll jag på att säcka ihop på stolen av trötthet, så jag beslöt att det var dags att fara hem.

Hemma la jag mig i sängen och satte på ett kapitel av portugisiskan, men jag somnade ju ganska snabbt. Men nu är den klar och jag har även snackat med ena killen som hängde med ut i fredags. så nu vet jag en massa mer om vad jag ska göra while in Rio.

Nu är jag ju inte alls trött, men jag ska släcka alla lampor och däcka i alla fall. Imorgonbitti blir det en workout innan jag ska julhandla med Jeanette. Det blir riktigt mysigt men jag hoppas det inte regnar. Such a joy kill det här med värdet ibland. Sen är det arbete också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0