the song

Min senaste låt är under konstruktion och jag har väl en aning om hur den kommer att bli. Jag satt i lägeheten innan min far kom för att hämta mig, och där kom det bara. Jag tycker att den är bra, ärligt. Men annars vore det ganska konstigt ifs. Jag tänkte skriva klart vers två ikväll och kanske mer. Vi får se.

Alla mina andra låtar jag börjat på känns inte detsamma som den här. Tidigare hade jag den här bilden av att man var tvungen att skriva klart en låt under samma session. Sen hörde jag om ett band där det tog 10 månader för en speciell låt. Men då handlade det lite om annat också. Men i alla fall. Det tar den tid det tar. Jag har en bra känsla i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0