Det var ganska länge sen

Igår hade jag ju mitt lilla party. Det var bokstavligen ganska litet. Vi var 10 pers. 

Kort beskrivet. 

Jag har inte varit full på ganska länge. 
Jag tror nästan Halloween i London var senast. 
Jag hade glömt bort vissa saker. 

Exempelvis att man vaknar tidigt och törstar efter ett stort glas vatten. 
Att det känns som att kroppens kylsystem inte fungerar som det ska och att kläder känna mer än överskattat. 
Att man tänker "hm, jag skulle kanske käkat mer". Jag hann inte. 

Så. 

Jag vart full. 
Resten vart också fulla. 
Jag orkade inte hänga med ut. 
Jag ignorerade inkommande samtal resten av natten. 
Och jag däckade ifrån en konversation. 

Hejdå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0