E som i Emily

Nervöst klickade jag in på Juridicums hemsida för att kolla in om betyget hade kommit in på FastReg. Jag klickade på fliken "betyg" som så många gånger och tvingas snabbt att blunda då jag såg att det inte såg ut som vanligt. När jag vågade öppna ögonen möttes jag av mitt betyg. 

Jag välkomnade det med ett skratt.

E. 

Det sämsta av alla godkända betyg. För fösta gången kan jag nöja mig med det. Så jag skrattade. Om jag ska vara ärlig skrattar jag lite nu också. Om jag ska vara ärlig är jag inte nöjd, men jag är inte missnöjd. Det var en mördarkurs. Och för att inte verka vederdålig så kan jag berätta att jag var ett halvt poäng ifrån D. 

Juristlinjen nästa? 
Jag är inte helt övertygad än. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0