Festen med stort F

Jag vet inte riktigt vad jag ska orka ta upp nu innan jag ska slänga mig i säng. 
Det fanns några riktiga höjdpunkter. Men dem ska jag inte ta upp idag. 

Istället kan jag berätta att jag är förjäkligt sjuk. Det känns som om rakblad river upp och ner varje gång jag sväljer eller hostar. Detta gjorde att jag helt enkelt bangade ut på att gå vidare till Café Opera. Fast bara av att höra vilken typ av musik de spelade fick mig att tacka nej. Sist jag var där var väl ett och ett halvt år sedan. Jag vände redan i dörren. Så jag känner helt enkelt inte för det stället. 

Mycket annat var som sagt ruskigt bra. 
Det berättar jag om i morgon om jag finner tid. 
Sista dagen, det säger väl ändå ganska mycket? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0