Flaskhals

Min kreativa sida är inte av bästa slag just nu. Jag känner inte att jag vill eller orkar skriva något här just nu. Egentligen har jag hur många idéer och tankar och vardagliga historier som helst att berätta om. Problemet är väl att de kanske är för många. Precis som när det är rusning i Söderledstunneln. Det går trögt med andra ord. Men så snart jag kommer ut från tunneln kommer allt med en rusande fart. Så stay tuned, det kanske är redan ikväll. 

För övrigt så åker jag om tre veckor, tretton timmar och femton minuter. 
Då är det adjöss för ett tag alltså. 

Kommentarer
Postat av: Just me

Jag vill också åka!

2009-02-01 @ 23:21:36
URL: http://justmeunderpubliceyes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0