Fullmåne och frid

Idag har varit en sånn där bra idag igen. 

Extremt lugnt, men än extremt mysigt på jobbet. Jag kommer verkligen sakna de små liven när jag åker härifrån. Jag kommer att sakna att jobba. Det känns skönt att jag är välkommen tillbaka sen när jag återvänt, men det är inte vad jag planerar att göra. Bara om allt annat skulle skita sig. Jag har nämligen saker på G redan nu. 
 
Sen tog jag mig en efterlängtad simtur i poolen vid farmor och farfar, vilket nästan inte blev av eftersom jag såg att det var folk där. Men det var bara en kvinna som i princip var klar. Jag hade ingen handduk, så jag fick torka mig med papper. Det var det värt!

Väl hemma åt jag en kort middag med mor och bror. Det kändes mysigare än vanligt. Det var inget speciellt, utan det är bara ännu ett tecken på att inställningen har stor betydelse. 

Lite senare i kväll ska jag slå mig ner i soffan med mor och kolla på en serie samt äta lite godis. Serien handlar om Henrik #?? som tydligen hade ihjäl åtta av sina fruar. Ganska bra måste jag säga. 

Men nu ska jag städa mitt rum. 
Behovsnivån är korsad för ett bra antal dagar sen. 
Jag måste få hit min stora resväska, annars kommer det bli kaos igen. 





Kommentarer
Postat av: Sofia

va det mysigt på jobbet idag? vad hände för fint i den lilla hålan mellan indien och libanon?



awh ja låten är TB-låten!:D jag jobbar på lördag, mitt pass. om inte Brollan ville att jag skulle jobba åt henne imorgon men hon har inte hört av sig så jag tror inte det. du slutar när jag börjar då tror jag :)

2009-02-09 @ 19:39:10
URL: http://ienmage.blogg.se/
Postat av: Sofia

Salsasås som vi ska få istället för den andra? va den god? :)



okej va bra, för hon ville ju ha sina timmar vet jag (:

2009-02-09 @ 20:00:28
URL: http://ienmage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0