Jag är en vampyr*

I Kulturhuset var det... svettigt.
Gud så mycket folk. Man kom nästan inte fram till båsen.
Några tog jag mig i alla fall fram till och pratade lite med.
Nästa vecka ska jag gå på någon utbildning. Jag vet egentligen inte vad jag skrev upp mig på, det får jag väl se då.
Sen fick jag en massa visitkort som jag ska maila mitt cv till.

Efter max en heltimme flydde jag fältet. När jag kände att det rann en liten liten svettdroppe mellan brösten på mig kände jag att jag faktiskt hade gjort något i mitt sökande efter jobb. Sen promenerade jag till jobbet. Idag är det ganska lugnt för att vara fredag och jag jobbar med två assköna tjejer. Det är mysigt om jag ska våga säga det.




* Namnet på en låt vi spelade alldeles nyss. Jag gillar den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0