Jag är sjuk, bota mig någon

Hej, jag är lagom sjuk. 

Vad säger vi om det här? 
Jo, det är inte acceptabelt, inte för fem öre. 

I morgon är det Festen med stort F och idag mår jag piss. 
Vaknade upp med rivande halv och en så känslig kropp så att det till och med gjorde att spruta lite parfym på mig. Sen var det kallt, o så kall. Dubbel klädsel fick det bli för att jag inte skulle dö när jag begav mig till vaxtanten. 

Sen var jag modell för min kompis idag istället. Det vart nog några riktigt bra bilder, så det var värt att må dåligt. Sen begav jag mig en sista gång till jobbet och åt mitt första varma mål för dagen på Taco bar. Tur att jag inte jobbade idag, det var kaos. I för sig är det aldrig kaos när jag jobbar. 


Sen begav jag mig till Söder där jag tog en te med min vän Sam. 
Nu är jag hemma. 

I morgon är det fest. Jag är sjuk. 
Jag skulle både sjunga och dansa i morgon. 
Jag vet inte, det kanske bara får bli dans. 
Det är bara så jäkla kallt att dansa halvnäck. 


Kul att bli sjuk nu tre dagar innan avresa också. 
Flygplan har en tendens att inte göra saker bättre. 
Men jag bestämmer här med att jag inte är sjuk när jag vaknar i morgon. 

Punkt. 
(Host.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0