Jag kan själv!

Hemma-spa vart det som sagt. 

Hårkur, ansikts- och kroppspeeling, insmörjning och.... vaxning. 

Japp, jag gjorde det själv. Sen fick mamma komma och hjälpa när jag inte fick bort allt. Precis som old times. Helt klart värt måste jag säga. Ingen smärta heller. Antingen på grund av att jag fortfarande var varm efter badet eller så är jag bara en rutinerad vaxare nu för tiden..

Om ett tag ska jag träffa min vän. Hon kommer hit. 
Vi ska nog kolla på en film och prata och äta bullar och dricka te kanske. Vi får se. 

Sen i morgon har jag en hel del att uträtta. 

Jag ska vaxa resterande delar på kroppen hos min vaxtant. Sen ska jag vara en dansande modell till min vän Oriana (detta skulle egentligen ske idag, men hon var sjuk). Jag ska städa upp lite i lägenheten, igen. Sen ska jag även fixa en bil så jag kan hämta min kusin på Arlanda på lördag morgon. 

Men innan allt det här tänkte jag kanske kanske, om jag vågar gå själv om ingen annan vill eller kan följa med med, gå och lämna blod. Jag har tänkt göra det ett bra tag nu. Det har bara inte blivit av. Skulle vilja ha det gjort innan jag flyr landet. 

Är det någon som vill följa med? 

Kommentarer
Postat av: Sofia

carin ringde nyss, ska börja 15 på lördag. om du har tid och lust kan du inte komma förbi och säga hejdå? :) skulle kommit och ätit idag men är lite sjuk så vi gick inte på dansen.. kram!

2009-02-19 @ 21:08:58
URL: http://ienmage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0