Salt mjölk

Efter min halvtaskiga morgon gick jag till stan för att ta en fika med två vänner. Det var ungefär precis vad jag behövde. Tyvärr hann vi bara ses ett tag. Men i alla fall, tack för sällskapet brudar! 

När vi skiljts åt kikade jag in i affärer på vägen hem... 
Japp, ytterligare ett plagg följde med mig hem. 
39 spänn, det kunde jag förtjäna tycker jag. 

Sen vart jag lite klyven igen. Fast på ett konstigt sätt. 
Likgiltig är inte ordet, men näst intill. 
Jag kan inte rå för det. Jag är ledsen. 
Likgiltighet är mitt försvar. 

Grejen är att ju mer jag tänker på det, desto mindre förstår jag vad det egentligen handlar om. Om jag inte förstår vad det handlar om, varför ska jag tänka det? 



"Gråt inte över spilld mjölk"
Det hörde jag senast igår. 
Fast min mjölk är inte spilld. Jag råkade bara skvätta ut några droppar. 
Så jag har ingen anledning att gråta. Så det gör jag inte. 
Men jag är klyven. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0