Nu är det på riktigt, allvar

Jag har börjat träna på egen hand igen. Det började med att jag var ute och joggade i söndags morgon, sen gjorde jag ett schema som jag tänker följa. Med reservation för hinder, som jobb. 

Enligt mitt schema ska jag träna två gånger om dagen. 
Innan frukosten går jag ut och joggar ett tag och
på kvällen är det mer muskelansträngning eller simning som gäller. 

Jag har fortfarande dagens "kvällspasset" kvar att göra. Grejen är att jag har dansat i en timme och är helt slut, vätskebrist har nog orsakat huvudvärken också. Kul. Grejen är att jag har bestämt mig för att genomföra det här nu. Så jag har inget val. Mitt te får vänta, nu ska tränas. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0