Och så var det smutsiga rummet rent

Nu har jag städat klart. Jag har dammsugit och putsat saker. Jag har åter igen ett skrivbord och eftersom det inte står någon dator där så är det verkligen ett skrivbord. 
Det tog sig sitt tag. Men när man hittar saker som man glömt att man hade kommer tankar och handlingar på villospår ett tag. Jag har tydligen så himla mycket mer smycken än vad jag trodde. Så dem har jag pillat på och beundrat ett bra tag. 

Jag har även packat om i väskan och även kommit fram till att jag inte ska ha en kabinväska, utan en vanlig väska. Vidare inför resan har jag fixat med en massa småsaker så att jag till exempel har små burkar med krämer istället för feta flaskor, eftersom man inte får ta med sig mer n en viss mängd på planet. 

Sen har jag talat med min kusin i typ en timme och sedan även planerat in min kommande kväll tillsammans med min vän Emilie. **

Det känns bra nu när det är gjort. 
Nu kan jag lämna det utan att skämmas. 
Fast jag ser att spegeln behöver putsat. 
Sen ska sängkläderna bytas också...


** "Du såg ut som en gammal A-lagare när vi var redo att gå." 
Jo man tackar. Jag var nog tydligen mycket fullare än vad jag kan komma ihåg. Jag är ganska osugen på att dricka mer. Typ någonsin.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0