Return to innocence

Jag kom precis upp ur badet. 

Så länge som jag badade nu har jag inte badat på mycket länge. 
I julklapp från min kusin fick jag tepåsar för olika saker, bland annat för badet.
Så jag har legat i badet, med vatten som doftar jasmin och avslappnande musik från Enigma. Utan rastlöshet har jag bara låtit tankar komma, och fått tillbaka känslan att allt är okej. 



Jag kom fram till att jag tar mig alldeles för lite tid till mig själv. Jag måste ta mig tid för att känna att jag gör det som faktiskt jag vill göra, för att känna mig stark och självständig. Det är lätt att lägga upp något efter andra, utan att tänka på vad man själv får ut av det. 

Hur som helst...
Just nu är jag inte rädd för något. 
Jag vet att jag klarar mig själv. 

Men det betyder inte att jag vill vara ensam, tvärt om. Jag har någon som jag inte vill byta ut, någonsin känns det som. Jag hoppas han känner likadant. Jag behöver bara känna att livet är helt och hållet mitt att bestämma över, att jag klarar mig vad som än skulle hända. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0