Sista från Sverige

Gott folk. Det börjar dra ihop sig för resa.
Om 14 timmar lyfter jag.

"Åh Gud, du måste vara nervös!!" tänker de flesta av er.
Nej. Jag har fortfarande inte förstått det.
Jag har tagit farväl av min mor och min bror för att inte se dem på tre månader, men inte kändes det jätte vemodigt tycker jag. Fast kanske lite när jag tänker på det nu, men inte då. Men jovisst, jag kommer sakna dem. Pappa tar jag farväl av på Arlanda i morgon. Vi ska ha en liten sista date i en timme innan jag går igenom passkontrollen. Det bli mysigt, och kanske då inser jag att jag far härifrån.

Däremot kommer jag inte sakna den snöstorm som drog in över Stickholm idag, fyfan alltså. Men kan väl hoppas att de inte ger några komplikationer för starten i morgon. Sånt har jag inte tålamod för. Det är på tiden att flyga nu. Jag har väntat lite väl länge nu.


Så det här är det sista ni hör från mig här från Sverige.
Men desto mindre kommer jag nog kanske inte berätta från varma Los Angeles.

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Sabina

Ha det BÄST nu sötis!!

Och synd att vi inte hann ses innan du åkte, vi får helt enkelt ta igen det om 3 månader :) Hälsa USA från mig :D PUSSS

2009-02-23 @ 14:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0