En upplevelse

Igår fick jag utforska den nya världen på mina Bambiben, med andra ord, ensam. 

Jag tog mig till Kodak Theatre. 
Jag kollade i affärer och satt i solen och kollade på utklädda människor. 
Det var roligt, och varmt. Men efter att ha läst igenom en Visitor guide kände jag mig plötsligt lite rastlös.

Jag skulle uppehålla mig själv under tiden min man hade en lektion jag inte kunde gå på. Grejen var att vi inte hade avtalat någon tid och eftersom jag klantade till mig med mobilen jag och mannen var och handlade den första natten, så vi hittade helt enkelt inte varandra sen. 

Själv gick jag tillsammans med två andra killar och kollade på en lägenhet. Sen kom jag på att ringa till min man. Han hade letat aslänge och jag kände mig lite elak. 



Sen kan ju berätta att sjukdomen sitter i. 
Igår var vi på bio. Vi såg Revolutionary road. 
Min jetlag är som den är. 
Nu ska vi äta gröt. Sen har jag allt bestämt att vi ska mysa. 
Sen ska vi på äventyr. Min man är också sjuk så han gick inte till skolan idag. 



Jag får väl försöka skriva mer, men just nu finns det lite roligare saker att göra helt enkelt. Jag gillar att göra roliga saker och eftersom jag inte har några direkta måsten här så kan jag välja att bara göra det roliga. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0