Vad man gör under rasten.

Rast igen och jag är mätt som ett as.
Jag har en ganska bra rutin när jag jobbar. Jag brukar då få i mig mat var tredje-fjärde timme, så som alla "experter" säger att man ska. Men när det går och blir varannan timme är det nog inte helt okej. Ifs får jag ingen mer mat  förrän ikväll nu, så jag ska väl kunna stå mig.


För er som undrar vart man befinner sig när man har rast ska jag berätta det.
När man inte ligger och sover i hyllan sitter man nere i arbetsrummet. Det ligger en trappa ner. Det är fullt av korridorer och förvaringsrum här. Här har vi vårt arbetsrum. Det är väldigt mysigt här nere. Speciellt när man kommer från ett lunchkaos.

Idag var det relativt mycket folk under lunchen. Drygt en beställning i minuten gjorde vi under ungefär en och en halv timmes tid. Grymt va?

Så nu har jag rast. Jag ska läsa ur min nya bok jag läser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0