Vänner

Bild från en fest 071201

Fick erbjudandet att jobba lite extra idag, men jag kände att det var dags att börja prioritera lite vänner nu. Vänner är bättre än pengar. I alla fall när man har så att man klarar sig. Eller vad säger jag. Vänner är bättre än pengar. Pengar underlättar livet, men vänner sätter en guldkant på det. 

Elin och Hanna heter dem.  
De gick i min klass nu på gymnasiet. 
Jag gillar dem, de är två helgrymma tjejer. 

Hur som helst så tog vi oss en fika på söder. En hel det catching up gjordes och mer därtill. Jag vet i alla fall vad jag ska göra nu, under min återstående tid här i landet. Jag ska träffa så många som vill träffa mig. Vänner är inget att underskatta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0