2009

Nytt år, nya tag. Antagligen kommer detta år bli det mest oväntade året av alla år jag levt. Året då allt sker på min beställning, i alla fall lite. Om lite drygt en och en halv vecka tentar jag = ingen mer skola som binder mig. Jag har slutat på den dansskola jag dansat på i 3,5 år. Jag är fri och ivrig att se nya saker. Just nu känns det som att jag bara drar omkring, väntar på att saker ska komma till mig. Men jag inser nu att det är upp till mig. Jag är den som skriver min livshistoria, jag är den som bestämmer. Jag har bestämt att 2009 ska bli upptäcktens år. Jag ska upptäcka någonting nytt som jag vill syssla med i framtiden. Jag vill resa. Testa mina vingar lite. I år fyller jag 20 och jag känner mig redo. Bring it on! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0