Break

Jobb idag också. Snart ska jag åka till Dalarö, så fort far hämtar upp mig efter jobbet. Det är skönt att kunna säga att man har ledigt från jobbet i två dagar. Tidigare har det ju varit fem dagar mellan mina pass, vilket gör att men inte riktigt känner sig om en arbetare. Men nu jobbar jag i alla fall fyra, fem dagar i veckan och det känns asbra. 

Men som sagt, det är skön att vara ledig nu. Idag är jag trött och jag känner fortfarande att jag har ont i huvudet på kvällarna. 

Jag ska basta, leka med Turbo, bada jacuzzi, äta mat, träna och jogga. 
Jag är så taggad på att träna, men när det är sånt här snöblandat regn så kan man väl känna att det kanske är lite mysigare att sitta och titta på en mysig film med en tekopp i handen... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0