Dagen D - 3

Som ni redan gissat tänker jag, även idag, dokumentera vad jag har åstadkommit under dagens pluggande. 

Jag har gjort en tenta, jag klarade mig inom fyra timmar, vilket är tiden vi får på tentamensdagen. Det gick bra fram tills de sista tre frågorna. Då vart det svårt. Tur att det finns facit så att man kan kika lite. 

Jag känner att jag har hur mycket som helst att lära mig. Även om jag skulle sitta varje sekund av tiden jag har kvar att plugga, skulle jag inte hinna. Så jag hoppas frågorna passar min kapacitet helt enkelt. 

Jag ska inte plugga mer nu. Jag ska göra mig i ordning för jag ska äta middag med far och co. 
Än så länge har jag tvättat håret. Jag kan faktiskt inte komma ihåg senast det var. 
Kanske lite äckligt tycker ni. Det tycker inte jag. 
Men nu är det rent i alla fall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0