Dagen D - 7

I morse klev jag upp något senare än planerat, men efter att ha haft svårt att somna när jag la mig klockan tolv och svårt att somna om när jag vaknade klockan sju, så tycker jag att det var förtjänt. Och besides... jag vaknade med en jäkla energi ska ni veta. Jag bokstavligen hoppade upp ur sängen. Sen passade jag på att träna lite med min gymboll som har legat och dammat allt för länge nu. 

Maten är såklart inte här, så jag slängde precis i mig de sista smulorna i mitt flingpaket. Nu ska jag dricka pepparmyntaté (pepparmintsté för er som sägar annat). Om lite drygt en timme ska jag vara på Universitetet i tio timmar framåt. Ikväll har jag min sista lektion innan tentan. Det närmar sig verkligen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0