Dagen D - 9

I fyra timmar har jag pluggat (lite till och från), från elva till nu. Min minimigräns per dag är fem timmar hade jag tänkte mig. Grejen är att nu sitter jag nästan och sover. Så nu tänkte jag ta en rast och följa med mor min för att inhandla mat från ICA Maxi. Jag är fortfarande taggad på att läsa faktiskt, men det är så energikrävande och har jag inte mitt totala fokus så spelar det ju egentligen ingen roll om jag läser eller ej. Så jag tänkte... i stället för att sitta och äta och dricka hela tiden så gör jag något helt annat. 

Jag sov inge vidare i natt. Jag hade två olika mardrömmar och vaknade kallsvettig båda gångerna. Jag har väl vant mig med en varm och beskyddande kropp bredvid mig om natten. Men jag klarar mig själv också, jag bara föredrar att inte vara ensam längre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0