Det var... kul

Tentan är klar och jag har huvudvärk efter allt tänkande jag gjort de senaste tio dagarna. Men nu är det över. 

Efter första 45 minutrarna svor jag tyst för mig själv över trosvalet jag gjorde imorse. Sved i ljumsken gjorde det. Sen tänkte jag inte mer på det. 

Efter typ två timmar tittade jag upp över salen och kände hur roligt jag hade det. 
Det var faktiskt kul. Fråga mig inte varför, för SÅ bra gick det inte. 

När det var en kvart kvar lämnade jag in tentan. 
Jag kände mig nöjd över vad jag åstadkommit under de tre timmarna och fyrtiofem minutrarna jag suttit vid bänknummer 41. 

När jag klivit av bussen kände jag verkligen lättnaden i luften. 
Jag är fri. 

Nu behöver jag bara förbereda mig inför resan. 
Jag är fri. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0