Effektiviteten har varit högre

Nu, äntligen har jag läst ut det jag planerat att läsa för dagen. Fast egentligen behöver jag läsa ett kapitel till inför morgondagens lektion. Den sista lektionen. 

Jag vaknade ju igen lite innan två. Nu vid halv sju är jag klar. På dessa timmar har jag nog lyckats läsa en 40-45 sidor. Sen har jag lyckats ta en matpaus, synkroniserat min iPod. Eftersom jag bara har 8 GB tillgängligt och totalt 13,16 GB musik på datorn förstod ni att det tog lite tid att välja bort låtar. Fast sen såg jag att den synkroniserade fyra ljudböcker á lite över 2 GB. Det ville jag ju inte ha. Jag vet inte hur man tar bort det bara.

Om cirka en timme ska jag åka till lägenheten. Vad ska jag göra fram till dess? 
Det är ju en hel timmes pluggande, men jag vet inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0