Efterfikaspratmedfarmin

Jag har ju pluggat idag igen. Igår var jag och min pluggkompis på Universitetet i nästan nio timmar och idag satt vi hemma hos mig i fem. Idag måste jag även säga att jag inte kände mig oövervinnelig. Det var svårt, mycket svårt. Sen vart det även en överkonsumtion av mandlar och russin. Magen har kanske mått bättre. 

Sen fick jag finfolk över. Min far tittade förbi efter jobbet. Jag gillar att prata med honom, han är rätt smart. Vi är ganska lika, och jag är också rätt smart. Jag vet inte om jag fått insikt över saker och ting, men det känns i alla fall jäkligt bra. 

En sak som kom upp var dock att min avresa måste komma att komma senare än vad jag planerat. Jag måste vara kvar här i cirka sju veckor till. Eller i alla fall ett par dagar mer än det datum jag senast planerat att fara iväg. Så tyvärr kommer jag inte kunna fira min mans tjugoettårsdag. Det gör mig lite ledsen, även om jag vet att han kanske kan ha det betydligt roligare nu när han kan gå ut på krogen istället för att hänga med en tonåring som jag fortfarande kommer att vara. Det här vet han inte om än, men jag tror inte han kommer att gräma sig så mycket över det, mer än att det är mer väntan. 

Men grejen är att min farfar fyller 70 år i år och det kommer att vara en MEGASUPERFET fest för honom. Jag kan inte missa den. Jag vill inte missa den. Jag gillar att dansa med överförfriskade gamlingar. Det får mig att framstå som ung och fager. Fast jag är ju ung och fager, men i alla fall.

Så nu vet ni att jag blir lite försenad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0