Eller inte

Kompis ringde precis precis 
"Jag måste tyvärr dissa dig idag" 

Nähä, då vart det inget idag heller alltså...
Det här fungerar ju inte. Mitt liv är inte beroende av andra. 
Även om det kanske inte var vad personen menade när han sa som han gjorde, så fick jag en spark i baken. Jag brukade alltid träna själv förut, vem säger att jag behöver någon som pressar mig till att träna? Visst är det roligare att svettas med någon, men det kan ta och göra när man bastar. 
Jag ska gå i alla fall, det är så fint väder ute.
Sen ska jag nog träffa Kompis ikväll och gå i alla fall. 


Synd att jag inte hade mina joggingskor, då hade jag kunnat jogga. 
Fast jag gillar att promenera, jag gillar att promenera själv också. 
Jag ska nog promenera mot Globen, efter det vet jag inte. 

Vi hörs om några timmar. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0