Extremt mentala förberedelser pågår

Jag tänker snart kila i säng. Har inte fått en lång natts sömn på ett par dygn nu och jag känner hur det har tagit. Jag har inte tid att inte vara på topp just nu. Jag har, från och med morgondagen, nio dagar på mig att lära mig allt jag behöver lära mig inför tentan som jag då skriver om tio dagar. Jag har inte rört mina böcker på lite över två veckor och jag är rädd för att jag ska känna att jag är tillbaka på ruta ett när jag tar tag i pluggandet imorgon. 

Så, som sagt. Jag är trött och jag behöver vara på topp. 
Jag vet att jag kommer att klara tentan, men det skulle vara skönt om det kunde låta övertygande. Jag är inte där riktigt än. Men jag är där om nio dagar. Jag klarar det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0