Fika och hudproblem

Om lite drygt en kvart ska jag till Söder. Jag ska fika med en vän från gymnasiet. Det ska bli mysigt och trevligt. Det låter som om det var åratal sen. Egentligen var det lite mer än ett halvår sen. Men det är en ganska lång tid det med. Jag saknar gymnasiet lite. Ganska mycket ibland. Jag tror de flesta gör det. 

Jag har, om man bortser från tiden jag talade med min man, haft lite halvtråkigt idag. Jag har lyckats kolla på två filmer och tränat kanske lite för lite än vad som tänktes. Jag testade, men det var inget för mig idag, så jag sket i det. Ibland vill man bara inte. 

På tal om att inte vilja något, så vill jag inte att mitt ansikte ska vara fult av finnar och sånt skit. Jag har kommit på att det antagligen beror på mina p-ringar. Det är liksom inte finnar finnar, utan något annat. Fult som fan. Svårt att täcka också. 

Så jag står inför ett val. 
Antingen kan jag sluta använda dem, missa den perfekta magin som kan skapas när inte gummi är med i bilden. Eller så kan jag ha kvar dem, låta mig övertygas om att min man tycker att jag är vacker i alla fall, när jag vet att jag ser fan så mycket bättre ut utan min fula hud. 

Valet är enkelt... 
Hellre slutar jag titta mig i spegeln än att sluta med mina p-ringar. 


Nu ska jag vandra till Medis för att få i mig lite fika tillsammans med en vän. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0