God söndagskväll

Idag fick jag hoppa in och jobba extra, sen gick jag med på att stänga för en annan. Det var ju bra för kassan. Grejen var att det fanns så otroligt lite att göra idag. Hon som skulle ha stängt fick gå en timme tidigare till och med. Så jag vaknade fram och tillbaka i Taco bar världen som kanske är 1x5 meter. Sen klockan 22.10 var jag klar, Nytt rekord för mig. 

Nu är jag i lägenheten, nu kallad Emilys lya. Jag sippar på mitt kamomillte och känner mig rastlös. Om klockan inte skulle vara ganska mycket och om jag inte skulle upp och jobba ganska tidigt, så skulle jag nog gått ut och sprungit lite. Jag saknar det faktiskt. 

Det är inte kul att springa omkring i stan, man känner sig lite fånig. 
Men i morgon åker jag till Dalarö, nog fan ska jag ut och jogga. 
Jag tänker strunta i mina skavade sår på fötterna. Det är dags nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0