I'm a madman

Igår somnade jag väl runt halv tio, tio. Tvärt och snärt. Skönt som få. Förutom att jag hade planerat att tala med mannen från LA. Sen vaknade jag klockan 4 (am), lite lagom pigg och undrar varför lampan är tänd och gardinen inte är fördragen. Sen kollar jag på kockan och inser att jag råkat somna. Men nu var jag vaken och ville fortfarande tala med mannen. Han var inte inloggad, jag var förtvivlad. Sen loggade han in, efter att jag skrivit till honom. Sen pratade vi väl i en sex, sju timmar. 

Min lediga dag och jag vaknar klockan 4... Jag måste kanske vara galen. 
Men jag är galen. Galen i honom. 

Det är mindre än en månad nu gott folk. 
Någon som vill hinna ses? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0