Jag är nöjd

Jag har slutat. Jäklarns vad mycket folk det kom hela tiden. Jag trodde jag skulle komma iväg vid elva, tidigast. Men nu är det över!

Jag är inte så trött som jag trodde jag skulle vara, men jag lyckades få mig en tio minuter ren sömn på hyllan. Sen väktes jag av att Little India hade raveparty i sitt bås. Kul? Vanligtvis kanske, men inte när man vaknar av att hyllanman ligger i vibrerar i samma takt som musiken.

Nu ska jag i alla fall bege mig till lyan.
Gå eller åka, det är frågan.

Jag brukar gå, det är skönt att varna ner, få en nypa frisk luft.
Grejen är att mina fötter gråter redan på mig.
Men om jag redan har ont så kan jag ju lika gärna gå lite till.
Jag kan däremot inte gå som normala människor gör längre.
Så ont har jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0