Jag har gått och blivit sjuk

Snart ska jag bege mig till Söder för att njuta av en middag och trevligt sällskap på restaurangen Pelikan. Jag borde tycka att det ska bli skönt för omväxlingens skull. Men jag tror inte jag gör det. Jag vill sitta här med näsan nedtryckt i mina böcker och mina gamla tentor. Det här är inte bra. Inte bra. Tur att det är över snart. '

Grejen är att jag inte är säker på något alls längre. Det känns som att varje sak jag läser eller löser, går min kunskap tillbaka ett steg. Jag är väl fullmatad på information just nu. 

På tal om fullmatad har jag inte ätit något sen 11. Eller jo russin. Men sen började jag tugga på ett svart hårstrå. Fy jag vill nästan kräkas när jag tänker på det. Jag tror min russinkonsumtion är räddad. Jag gillar inte russin längre. Precis som med kaviaren alltså. Det är typiskt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0