Kalla fötter?

Nu är det bara en tre och en halv vecka kvar tills jag åker. 
Jag tror inte riktigt att jag har förstått det än, trots att jag tänker på det varje dag. 
Tre månader är ganska lång tid trots allt. Det är inte bara en tre veckor semester man tar till Thailand när Sverige är som gråast. Grejen är att jag känner inte min ledighet som någon semester. Jag vet inte riktigt vad det är, men ledighet är det inte. Inte heller när jag kommer att ligga på playan i Santa Monica, eller när jag strosar omkring på Hollywood Boulevard. 

Jag har verkligen ingen aning om hur det kommer att bli när jag väl är där. 
Allt jag vet att det här är bra för mig. 
Att det är bra för mitt förhållande. 
Att det kommer att förändra mig. 

Det är lite läskigt när jag tänker efter. Kalla fötter? Nej, det skulle jag inte vilja kalla det. Jag har bara inte varit med om någon stor förändring i mitt liv än. Inte något jag måste göra ensam i alla fall. Fast jag är ju inte helt ensam. Det är väl lite bra, så slipper mina föräldrar oroa sig för mycket. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0