"Låt pengarna rulla"

Jag kom nyss hem från min shoppingrunda tillsammans med mor min. Oj, vi shoppade! Eller inte jag, mamma gjorde. Hon shoppade till mig med, jag fick liksom inte chansen att betala. Jag fick i alla fall bjuda henne på lunch. 

Jag fick i alla fall följande: 

En svart t-shirt
Ett leopardmönstrat linne
Ett halsband
En grön mössa
En svart virkad bolero
Ett par byxor i fuskskinn 

Sen kom även en rosa bh från HM.
Plus att mamma skänkte mig en ny necessär med zebramönster. 

Jag är oerhört tacksam för allt var verkligen asbra saker! Dock kärade jag ner mig i ett par lila pumps. Men efter som jag ska åka bort kände jag inte att jag ville lägga tusen spänn på ett par skor som man använder ganska sällan eftersom fötterna inte till stå på så höga klackar allt för ofta. De var verkligen hur fina som helst och jag hade haft dem på farfars 70års fest om lite drygt fyra veckor. Men i skolan fick jag lära mig en sak som jag kom att tänka på när jag tillslut tog av mig och ställde tillbaka dem på hyllan. "Kill your darlings" sa min filmproduktionslärare. Och det är sant, bara för att man gillar ett klipp betyder det inte att det är vad man ska ha med i filmen. 

Om ni tycker att det var mycket saker så ska jag säga att hon köpte ungefär lika mycket (eller mer) till sig själv. Jag gillar när hon spenderar saker på sig själv, hon förtjänar det.
 Det bästa var när vi var inne i den sista butiken, där skinnbyxorna kom från. Hon köpte nämligen likadana till sig själv. Jag har en ganska cool mamma så varför inte? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0