Mördarpasset

Jag har rast, äntligen. Enligt vanlig ordning ska jag skriva något om Taco bar. Eftersom jag har rast. Sa jag det?

Dagen började med att jag gick upp tidigt som i ottan för att ta mig till Amerikanska Ambassaden. Sagt och gjort. Kort och gott så fick jag inte ens komma igenom dörren till kontrollen. Alltså, ingen registrering gjord, jag åker om en månad och hoppas att killen som avvisade mig hade rätt när han sa att jag inte behövde registrera mig.

Sen gick jag till jobbet. Det var en skön morgonpromenad kan vi väl kanske säga.

Tidigt kom jag också. Så dagens pass kommer att sluta på en sisådär 11,5 timmar. Jag ska vara nöjd. Än så länge har det inte varit jobbigt, men jag känner nu när jag kan slappna av lite att jag är trött och har ont fötterna och knäna. Men om man vandrar runt i träskor en heldag så få man kanske skylla sig själv...

Jag ska nog gå och lägga mig i hyllan ett tag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0