Otålighet i ovisshet

I morgon kväll har det gått tre veckor sen jag skrev min tenta. 

"Svar om betyg kommer inom tre veckor"

Jag har inte fått svar än. Ju längre tiden går desto mer nervös blir jag. Jag är inte alls lika säker på mitt godkännande nu som jag var när jag lämnade in tentan den 13:e januari. Jag vet i alla fall att om jag rent hypotetiskt inte skulle klarat tentan, skulle jag inte göra omtentan som är den 19:e februari. Det är en sak jag är säker på. Jag skulle inte klara av att sätta mig och äckelplugga som jag gjorde veckan innan jag skrev tentan. Det gick bra då, men nu tvekar jag skarpt på det. jag är för fokuserad på att jobba och komma iväg. Det är inte lång tid kvar nu, mitt pluggande ska vara över för nu. Jag vill veta mitt betyg nu! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

två veckor i morgon. mihihhihi

2009-01-26 @ 21:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0