Btw

Gitarrspelandet idag gick ju fint.. eller not. Vi spelade inte så mycket. Utan vi lyssnade på väldigt mycket musik, sjöng och åt middag. I love music, så är det. Jag älskar att sjunga, jag älskar att dansa och jag älskar att stå på en scen. Jag tänker lära mig spela gitarr som en början. Jag säger inte att musik är vad jag kommer att försörja mig med, men varför inte bara göra det man tycker om. Och jag är inte dålig. Jag är faktiskt ganska bra rättare sagt. Så än en gång det här med att göra det man vill. Jag känner för att lära mig mer om musik just nu. Tur att jag hittade en vän som är grymt musikalisk och som är entusiatisk till att lära mig. Om ett tag (läs: ett bra tag) kommer jag bara behöva ha min gitarr och inget mer, ingen mer. Man kan finna lycka utan att finna "den rätta". Jag tänker helt enkelt finna den rätta i mig.

Just watch me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0