Detox starts inside

Jag har nu festat varje dag i en vecka och gått upp vid sju varje morgon. Nu ska jag ta det lite lugnt i en välbehövd vecka nere i Skåne. Min kropp gör ont. Mina muskler och mitt skelett ömmar, så jag tror att det är ett tecken på att jag behöver lite lugn och ro. Jag ska läsa en bok, gå strandpromenader, cykla och känna havsbrisen i mitt hår, gå och och jogga genom åkrarna, spela badminton och bara umgås med mina käraste.

**


Som sagt, jag behöver lite lugn nu. Man samtidigt vill jag säga att jag verkligen verkligen har behövt den här perioden av destruktivt beteende! För bättre än vad jag mår nu har jag inte gjort på ett bra tag. Detox för själen. Och jag har kommit att inse hur jäkla tur jag har att ha fått gå igenom det jag gått igenom. Hur mycket jag än ville ha det då, och vill ha det en vacker dag, så vill jag bara ha mig själv just nu. Så jag har mig där jag vill. Nu vill jag bara finna mig på de platser jag vill.


** jag vette fan varför den hamnade på sned.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0