Heey hoo Let us go

Det är mysterium som har inträffat. Det är kanske inte det mysigaste för er att läsa om, men då kan ni ju se det här som en varning.
 

Jag märkte precis att min p-ring saknas.
Det är inte där och jag har inte tagit ut den.
Misstänkta minnesluckor från London.


Det var bara det. Nu ska vi snart bege oss.
Det bästa är ett jag tror jag sovit över tio timmar inatt. Så jag kan lätt köra bilen, vilket jag fruktade att jag inte skulle vara kapabel till.


Sen fick jag precis veta att mina kusiner befinner sig i stugan. De är sju och vi är fyra, alltså blir vi elva. Plus en katt och plus en ödla. Trångt och mysigt, precis som jag vill ha det. I'm so excited

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0