In the search for inspiration

Jag gick ut för att möta mina vänner Humle och Dumle. De behövde inspiration till livet och jag behövde sällskap. Så jag promenerade till Kungsträdgården för att möta upp dem. På alla utesevreringar var det fullt med folk. Dagar som dessa ger egot en kick. Att få folk (läs: främst killar, men även tjejer) att vända huvudet för att de inte riktigt kan slita blicken från en, ger egot en rejäl skjuts. Det är en sak att veta om att man är snygg, men när det på något sätt blir så uppenbart så känns det grymt.


Nu inväntar jag ett annat sällskap så jag tänkte nog hinna ta mig en dusch.

Kommentarer
Postat av: E

Det förklarar varför du så plötsligt lämnade oss! :p usch på dig

2009-07-04 @ 02:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0