Just an ordinary day

Idag är det tolvtimmarspasset som gäller med barnen. Efter att vi lämnat 3,5åringen i skolan så åkte vi till Hammersmith med 1,5åringen för att shoppa lite Primark. Jag gled därifrån med två par skor, ett underkläderssätt och ett par skolglajor. Allt detta för 10 pund, värt! 

Lunchen spenderades på McD och sen bar det av hem för att hämta upp 3,5åringen från skolan. Sen spenderade vi en timme i parken, och Gud var det tar på krafter att leka! Men jag skulle kunna tänka mig att ta hand om barn såhär i några månader. Fast nu skulle jag inte vilja ha andra barn än dessa. De är så bedårande! 

Dags att laga middag och ge barnen att kvällbad innan läggdags. Sen är det destructive manner som gäller igen. Eftersom vi inte gick ut igår så är vi båda inställda på det dubbla ikväll. Jag tror jag åker hem full imorgon. Och sen är det en sista utgång med gänget hemma innan jag beger mig till Skåne för att rensa kroppen från alla gifter. Eh, och juste.. Jag ska jobba morgon och förmiddag lördag och söndag också. Way to go Emily! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0